wtorek, 26 sierpnia 2014

Faszerowane papryki

Prosty przepis na faszerowane papryki.
4 duże papryki
1,5 szklanki kaszy jaglanej
0,5 kg pieczarek
cebula
szklanka ugotowanej soczewicy
sól
płatki drożdżowe 8 łyżek
wędzona, suszona papryka

Kasze gotujemy, cebulę i pieczarki drobno kroimy, podsmażamy i dusimy. Dodajemy przyprawy i płatki drożdżowe. Papryki myjemy, pozbawiamy gniazd. Faszerujemy i zapiekamy, około 30 minut w 180 stopniach. Robiłam faszerowane papryki pierwszy raz. i nie  wiedziałam ile czasu powinny spędzić w piecu. Zdjęcie zrobione zostało po 12 minutach (taki czas znalazłam w przypadkowym przepisie). Dla mnie to stanowczo za krótko. Lubię mięciutką paprykę, moje papryczki przed pożarciem wróciły do pieca na 20 minut :)




1 komentarz:

  1. Ja też gdy robię faszerowane papryki lubię je mieć bardziej przypieczone i miękkie. Gorzej jak się niechcący z tym przesadzi... ;)

    OdpowiedzUsuń